Hoewel wij altijd onze uiterste best doen om je van de beste kwaliteit handel te voorzien kan er natuurlijk altijd iets misgaan met de kwaliteit of transport.

Redelijkerwijs accepteren we dan ook reclamaties onder de volgende voorwaarden;

  • Doe je reclamatie meteen op de dag van ontvangst, alleen dan kunnen wij de kweker hierop aanspreken, en worden wij ook schadeloos gesteld, dit lukt. niet als je de volgende dag pas reclameert.
  • Stuur een duidelijke foto waarop goed te zien is wat het probleem is, en om welke hoeveelheid het gaat. Dit is voor ons ook weer noodzakelijk om bij de kweker te kunnen reclameren.
  • Stuur in de reclamatie ook aub jouw klantcode mee (de klantcode waarmee je op de webshop inlogt).
  • Ook als je iets mist graag direct melden, dan kunnen we op onze camerabeelden in ons bedrijf, en de camerabeelden van de transporteur altijd terugvinden waar de missende partij dan wel beland is.
  • Trek aub nooit zelf een bedrag af van de betaling van de factuur! Dit veroorzaakt in jouw en in onze administratie een enorme chaos. We maken altijd direct een aparte credit factuur voor je.

Dit klinkt allemaal heel ingewikkeld, maar dat is het in de praktijk niet en uiteindelijk maar sporadisch nodig.